FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania

GetLooky - co to takiego?

GetLooky to nowoczesna platforma internetowa, dzięki której sprawnie wyszukasz sprawdzoną kosmetyczkę mobilną w Twojej okolicy, zapłacisz za usługę przez internet,a zabieg zostanie wykonany u Ciebie w domu. Dzięki temu zaoszczędzisz mnóstwo czasu, a efekt będzie porównywalny z tym, który do tej pory był dostępny tylko w salonie.

Jakie zabiegi mogę zamówić w GetLooky?

Aktualnie możesz zamówić manicure oraz pedicure. Pracujemy bardzo mocno nad rozbudowaniem wachlarzu oferowanych zabiegów i mamy nadzieję, że już niedługo się o tym przekonasz. Szczegóły dostępnych obecnie zabiegów znajdziesz tu.

Kto wykonuje zabieg? Skąd wiem, że osoba, której usługę zamawiam zrobi to dobrze i bezpiecznie?

Wszystkie stylistki, które z nami współpracują są przez nas sprawdzone. Sprawdzamy ich technikę, materiały na których pracują oraz bezpieczeństwo wykonywanych zabiegów, w tym np. sterylizację narzędzi. Współpracujące z nami stylistki pracują na bardzo dobrych materiałach, takich jak: Opi, Semilac, Gelish i inne. Przed wybraniem stylistki sprawdź jakie recenzje wystawiły jej poprzednie klientki.

Z jakim wyprzedzeniem mogę zarezerwować usługę?

Możesz zarezerwować wizytę od paru godzin do dwóch tygodni przed wybranym terminem. Aczkolwiek zdecydowanie rekomendujemy rezerwację z wyprzedzeniem. Masz wtedy więcej terminów do wyboru i większą liczbę dostępnych stylistek.

W jakie dni i w jakich godzinach GetLooky jest “otwarte”?

Wizyty stylistek GetLooky możesz zamówić od 6:00 rano, nawet do 24:00 w nocy, 7 dni w tygodniu.

Jakie formy płatności akceptuje GetLooky?

W GetLooky za zabiegi możesz zapłacić poprzez płatności internetowe DotPay, czyli szybkim przelewem online lub za pomocą karty debetowej lub kredytowej.

Jeśli muszę odwołać wizytę, jak to zrobić?

Jeżeli odwołasz wizytę do 12 godzin przed terminem spotkania, to dostajesz zwrot pieniędzy na konto lub kartę, której użyłaś do bukowania terminu tej wizyty. Koszt wizyty odwołanej 12 godzin przed lub jeszcze bliżej planowanego spotkania nie będzie refundowany.

Co się stanie jeśli spóźnię się na umówioną wizytę?

10 - 15 minut może się zdarzyć (znamy to dobrze - korki!!) i w takim wypadku nasze stylistki postarają się wykonać planowaną usługę, ale w niepełnym wymiarze (być może nie będzie zawierała np. posmarowania dłoni kremem - zapytaj o szczegóły naszą stylistkę). Jeżeli spóźnisz się bardziej, daj nam znać mailowo lub skontaktuj się ze stylistką! Być może będziesz musiała przełożyć wizytę na inny termin bez możliwości zwrotu pieniędzy. Sprawdź proszę, czy stylistka ma czas, żeby przedłużyć planowaną wizytę o dodatkowy czas.

Mam problem przy zamawianiu usługi, co mogę zrobić?

W takim wypadku skontaktuj się z nami. Na pewno pomożemy. Możesz do nas napisać: kontakt@getlooky.pl lub zadzwonić: 501 55 99 56

Chcę zamówić Wasze usługi dla kogoś w formie Karty Podarunkowej, czy jest to możliwe?

Pewnie! Napisz do nas: kontakt@getlooky.pl, który zabieg lub jaką kwotę chcesz podarować, wyślemy Ci dane do przelewu i przygotujemy dla Ciebie specjalny kod, który możesz wydrukować lub wysłać. Jeżeli wolisz możemy też wysłać ten Kod w Twoim imieniu wybranej osobie!

Jestem kosmetyczką i chciałabym współpracować z GetLooky, jak to zrobić?

Zarejestruj się w naszej bazie. Jest to proste i potrzebujesz na to jedynie kilkunastu minut. Potem czekaj na kontakt z naszej strony, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 48h. Jeżeli poszukujesz więcej informacji to zapraszamy Cię do zakładki Pracuj z nami gdzie po rejestracji dokładnie wyjaśniamy jak wygląda proces rekrutacyjny do współpracy z GetLooky.